Pages

Tuesday, March 22, 2011

eiiii...seram!

Assalamualaikum...jom g lunch!!

Cuaca hari ni x berapa nk cerah..mendung je..penuh dgn kesyahduan..wah!syahdu tu..
en3 kali ni bkn cerita psl hantu kak limah ke..hantu kak timah ke..ni nk cerita psl seram yg xdpt d bendung lagi dh..seram yg bleh wat aku melompat katak tau.Cu tgok situasi kat bwh ni..cu tgok...


waaa!!!what da Fish!!!huuu..mmg xbleh blah btol la klau t'serempak ngan beliau..eiiii..
pagi2 nk kuar umah dah ade nk wat surprise kat aku..
dan pagi2 gak la nk suruh warm up suara aku yg merdu bak burung helang ni..eh.tetiba.
beliu ni klau aku tgok gmbar dlm mjlh pom aku takut..nk m'mbayangkan rupa beliau
yg seram tu pom aku xlrh nk bayangkan..yg aku plg hairan,mcm mana la ada 
sesetengah org leh kata beliau tu cute??waaa!!!horror gila.!
cute ke beliau??arggghhhh!!damn!seram aku.

Beliau ni sbnarnya ada sejarah ngan aku..
Sejarah yg xmgkin aku lupa la..n d sebabkan sejarah tu la
aku xbleh tgok beliau..
Al-kisahnya, ms tu aku darjah 2 kot..kalau xsilap la..
Ms tu ngah syiox tgok cerita karton kat umah,
ttbe aku rs mcm ade sesuatu yg merayap kat kaki aku..
ha!beliau tu la..agk nye gatal sgt kot.Mentang2 la ms tu 
aku lagi kiut drpd beliau...huuu..Merayap elok je kat kaki aku.
Ape lagi!menjerit,meraung la..1 teres leh dgr suara aku..ms tu 
aku duk umah teres b'kembar dua..siap jiran dtg tgok knp?siapa?bila?
sejak dari tu la aku sediakan pendinding no entry khas utk beliau.

kalau la ade org yg bela beliau..eiiii..xleh bygkan cmn..kalau korg pernah 
rs ape yg aku rs...korang wat cmn er nk selesaikan mslh ni..??
eiii..SERAM la!

*leh rs mcm ade yg merayap2 je kat kaki ni..eiii..

2 comments:

ada kaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...